sobota, 2 marca 2013

Rozdział 3

 Rozdział z dedykacją dla mojej najlepszej przyjaciółki Karoliny <3
+ Rozdział, nie jest zbytnio ciekawy ale zostawiam to do waszej oceny.


_______________________________________________________
Samochodem udajemy się na stacje. Widzę dużo kamer i tłumy ludzi chcących nas pożegnać. Automatycznie zmieniam swoją rolę w obojętną, niczym nie przejmującą się dziewczynę. Wsiadam do pociągu i moim oczom ukazuje bogato urządzony wagon.
- Cały jest dla was kochani- mówi radośnie Brites. Mój dom może i nie wyglądał biednie, ale na pewno nie był tak cudowny jak ten wagon. Opiekunka pokazuje mi mój pokój i mówi:
- Idź się wykąp i przebierz słonko, a potem przyjdź na obiad- idę prosto do łazienki. Nigdy w życiu nie miałam okazji doświadczyć takiego luksusu. Mam do wyboru dziesiątki pianek, płynów, żelów do kąpieli i każdy jest o innym zapachu. Długo nie mogłam się zdecydować, lecz jednak wybieram kokosowy płyn. Ah co za cudowny zapach. Wykąpana, udaję się do garderoby, wszystko w niej jest takie ładne. Ostatecznie wybieram  koronkową jasną sukienkę, następnie czesze i wiążę włosy w koński ogon i ruszam na obiad. W salonie siedzi już Karls. Z nienawiścią spoglądam na niego, a potem siadam i nalewam sobie soku pomarańczowego. Cisza. Przerywa ją Brites wchodząca z naszym mentorem- Finnickiem. Jest on może ze dwa lata ode mnie starszy, ma brązowe włosy w lekkim nie ładzie i duże zielone oczy. Jest wysokim i dobrze zbudowanym nastolatkiem.
- Witajcie- mówi siadając koło mnie.
- Witaj- odpowiada mu Karls. Ja zamierzam milczeć przez cały posiłek, jakoś nie mam ochoty na puste pogadanki. Na szczęście nikt się do mnie odzywa.
- To dobrze- myślę. Nie jestem tu dla rozrywki, jestem tu aby przetrwać. Zaraz. Ja jestem tu dla rozrywki, ale nie dla mojej,  tylko dla  Kapitolińczków mają uciechę z tego, że patrzą na śmierć dzieci. Ta myśl sprawia, że robi mi się nie dobrze. Gdy chcę już wyjść zatrzymuje mnie Finnick.
- Nie przedstawisz się?- pyta.
- Nie- odpowiadam przesłodzonym głosem udając Brites. Nie czekając na to co powie, wychodzę. Idę do swojego pokoju i trzaskam drzwiami. Jestem cała podenerwowana tym dzisiejszym dniem, który przyniósł tyle nie dobrego. Przebieram się w piżamę i kładę się do łóżka. Postanawiam obejrzeć powtórki z dożynek. Zadziwia mnie to, że w tym roku nie ma żadnych ochotników. Dziwne, przeważnie z jedynki i dwójki zawsze się ktoś zgłasza. Zapada mi w pamięci, dziewczyna z siódemki. Wydaje się, inteligenta i przebiegła z taką osobą mogłabym zawrzeć sojusz.
-Ale na razie się tym nie martwię - myślę. Wyłączam telewizor i  nagle czuje, jak spływa mi po twarzy słona łza. Tak. To jest jedyny czas na chwilę słabości, więcej nie będę mogła sobie na to pozwolić. Rozmyślam o tym, czemu to akurat mnie spotkał taki los. Dopada mnie coraz większy szloch, którego nie potrafię oponować, jestem taka bezsilna. Nagle ktoś wchodzi do mojego pokoju.
- Nie płacz - to głos mojego mentora.
- Łatwo ci mówić - mówię przez łzy.
- Zobaczysz, znajdę ci jakiegoś sponsora nie będzie tak źle - pociesza mnie.
- Przepraszam za moje zachowanie przy obiedzie, pogubiłam się trochę. Nie wiem co mam robić.
- Będziesz zawodowcem, podszkolisz się podczas treningów. Przybierzesz maskę mordercy, w ten sposób Twoje szanse powinny sporo wzrosnąć. Ale pod jednym warunkiem.. - mówi
- Jakim?- pytam, spoglądając na niego.
- Masz więcej nie płakać.
- Postaram się - mówię cicho.
- W czym jesteś dobra?- po chwili pyta Finnick.
- Szybki biegam, potrafię nie źle rzucać nożami i w miarę sobie radzę z nożami.
- To nam powinno wystarczyć, jesteś bardziej uzdolniona od Karlsa - wyznaję. I to od razu bardziej mnie buduję to na duchu.
- Ok, potrenuje i dam radę- mówię i wycieram łzy.
- No ! I takie nastawienie mi się podoba- odpowiada łagodnym tonem/
- A teraz pozwól, że się prześpię. 
- Dobranoc- mówi cicho mentor i wychodzi z pokoju. Po chwili, dopada mnie sen.


39 komentarzy:

  1. Boże to jest genialne *.* zapraszam do mnie new wpis ;) http://nathalyadreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent. *.*
    świetnie. ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie się czyta, ale krótki ten rozdział. ;)
    Mam nadzieję, że następny będzie dłuższy. :D
    Życzę weny. :3

    Pozdrawiam,
    Forevertogether.

    http://forevertogetherhgdm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdziały przeważnie wychodzą mi takie krótkie :) + dziękuje ;3

      Usuń
  4. ŁAŁ ŁAŁ ŁAŁ.
    Piszesz genialnie, bardzo chciałbym mieć taki talent jak ty. ! :)
    Strasznie podoba mi się ten rozdział.:)

    Zapraszam na :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalalallalala a mi jest miło czytać takie komentarze <3 dziękuje ;3

      Usuń
  5. Świetny!
    Wciągnęłam się tak bardzo, że kiedy tylko się skończył przeczytałam go jeszcze raz!
    Jest po prostu bajeczny <33

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję ;)
    w wolnej chwili zacznę czytać ;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddaj swój talent do pisania ;oo.
    Obserwuję ! ;)

    http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarz :)
    obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ! ;)
    +obserwuję
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak świetnie piszesz ♥
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny rozdiał. + zapraszam do mnie http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne to opowiadanie ;)

    zapraszam:
    http://zyj-kochaj-smiej-sie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak także również jest nowa notka na temat Hangout , gdzie będzie z mną czat na google + jeżeli jesteś zainteresowana zapraszam i podaj mi email w komentarzu w ostatniej notce ! ; * Dodaję wszystkich którzy się zgłoszą : ) Serdecznie pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się spodobało!
    Także obserwuję i zapraszam częściej :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne opowiadanie ;) dzięki za komentarz na moim blogu ;) ja do cb będę teraz częściej wpadać i mam nadzieję, że i ty do mnie ;) pozdrawiam http://oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jej , Ładnie!!
    zapraszam www.formthestart.blogspot.com i dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobało mi się tutaj:D
    Obserwuję i zapraszam:D
    http://fotolivekate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział, taki wciągający ♥
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się. Ale w jednym zdaniu powtórzenie i zdarzają się błędy gramatyczne. Poza tym super:-) Coraz bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mylą mnie trochę te myśli od myślników XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę mylisz czasy, ale ogólnie to jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem ciekawa Waszej opinie, więc proszę o komentarze.

Serdecznie polecam